Kom jij ook weer genieten van een heerlijk hapje en drankje op het jaarlijkse Food Festival?
Op 20 juni ben je van harte welkom van 15.00 t/m 23.00 uur.
Ook dit jaar is dit festival weer te vinden in het mooie park aan het water in Emmelhage, waarbij alle bewoners van Emmelhage kunnen genieten van een ontspannende middag en avond. Goede muziek, een biertje, lekkere snacks! Wat wil een mens nog meer.
Het thema is: Oranje in het park, dus trek die toffe oranje outfit aan. Tot de 20e!
Dit Food Festival wordt voor het 5e maal georganiseerd door een aantal zeer betrokken vrijwilligers uit de wijk Emmelhage. Langs deze weg willen wij ze heel veel succes wensen en ze bedanken voor hun tomeloze inzet om dit mogelijk te maken.

Geef een reactie